Zwrot zamówienia

Jako sklep internetowy, chcemy zapewnić naszym klientom pełną satysfakcję z zakupów. Dlatego też, zgodnie z prawem, konsumenci oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta mają prawo do bezproblemowego zwrotu produktów w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

Jak zwrócić produkt?

1) Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, prosimy o kontakt z nami poprzez wiadomość e-mail. W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia oraz informację o tym, że odstępujesz od umowy. Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który chcesz otrzymać zwrot środków.. Idealnie, jeśli powiadomisz nas o numerze przesyłki kurierskiej.

2) We własnym zakresie należy nadać przesyłkę zwrotną (polecamy przewoźnika DPD, z którym my współpracujemy przy nadawaniu przesyłek) na adres:

Donium

Stanisława Papczyńskiego 28

96-330 Puszcza Mariańska

Nr tel: 662 882 377

3) Po otrzymaniu przesyłki, przejdzie ona weryfikację. Jeśli przebiegnie ona pomyślnie, środki zostaną zwrócone na podany rachunek bankowy w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot środków otrzymasz na rachunek bankowy, z którego dokonywana była płatność (lub przesłany mailowo numer rachunku bankowego w przypadku zamówienia opłaconego za pobraniem).

 

Reklamacja zamówienia

Dokładamy wszystkich starań, aby przesyłki, które wydajemy kurierom były maksymalnie dobrze zabezpieczone. Mimo to, w rzadkich przypadkach, zdarza się, że podczas niestandardowej procedury logistycznej przewoźnika zostają one uszkodzone.

W momencie, gdy przewoźnik odbierze od nas przesyłkę, otrzymacie maila z numerem przesyłki do śledzenia oraz szczegółową instrukcję odbioru przesyłki. Proszę pamiętać, aby sprawdzić paczkę przy kurierze, bez względu na wygląd zewnętrzny kartonu! Jeśli dostrzeżesz uszkodzenia, spisz protokół szkody z kurierem.

W sytuacji otrzymania uszkodzonego przedmiotu prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzenia na sklep@donium.pl. Jeśli posiadasz spisany protokół szkody, prosimy o jego dołączenie. W ciągu 24 godzin otrzymasz odpowiedź z propozycją rozwiązania sytuacji.

Nie procedujemy reklamacji telefonicznie.

Koszyk

Koszyk jest pusty.

Konto

Konto

Nie masz konta?
Załóż konto