• Pytanie: Jakie są koszty transportu?
  • Odpowiedź: Koszty transportu są wyliczane indywidualnie dla każdego zamówienia. Więcej informacji na ten temat można przeczytać na dedykowanej stronie dostępnej pod tym linkiem.
  • Pytanie: W jaki sposób są mierzone donice?
  • Odpowiedź: Wszystkie produkty mierzone są od krawędzi zewnętrznej do krawędzi zewnętrznej w najszerszym punkcie.
  • Pytanie: Czy dostarczacie paczki na terenie całej Polski?
  • Odpowiedź: Tak, firmy kurierskie, z którymi współpracujemy dostarcza paczki na terenie całej Polski.
  • Pytanie: Czy paczki są dostarczane także w weekendy?
  • Odpowiedź: Na chwilę obecną zamówiony towar jest dostarczany wyłącznie w dni robocze (poniedziałek-piątek).
  • Pytanie: Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?
  • Odpowiedź: Tak, wystawiamy faktury VAT dla wszystkich zamówień.
  • Pytanie: W jakich godzinach kurier dostarczy przesyłkę?
  • Odpowiedź: Towar zazwyczaj jest dostarczany w czasie pracy firm spedycyjnych, tj. od 8 do 17.
  • Pytanie: Czy kurier dostarczy przesyłkę pod same drzwi?
  • Odpowiedź: Jeśli zamówienie zostało wysłane w paczce to tak, natomiast w przypadku wysyłki paletowej kurierzy nie wnoszą palety na piętro i zostawiają ją tam, gdzie jest możliwość (oczywiście z uwzględnieniem wskazówek odbierającego taką przesyłkę).
  • Pytanie: Czy można wskazać godzinę dostawy mojego zamówienia?
  • Odpowiedź: Niestety nie ma takiej możliwości, przesyłka zostanie dostarczona w czasie, gdy kurier będzie w Państwa rejonie. 
  • Pytanie: Czy można dokonać zakupu za pobraniem?
  • Odpowiedź: W większości przypadków zakup za pobraniem jest dostępny, wyłączony jest on natomiast dla przesyłek paletowych oraz niektórych kategorii produktów. Aby sprawdzić czy można zapłacić przy odbiorze należy dodać produkty do koszyka i przejść przez ścieżkę zamówienia do momentu metod płatności.
  • Pytanie: Jak sprawdzić czy interesujący mnie produkt jest dostępny? 
  • Odpowiedź: Zarówno na urządzeniach mobilnych jak i komputerach, na stronie produktu pod przyciskiem 'Dodaj do koszyka' jest informacja o ilości dostępnych sztuk na magazynie oglądanego produktu. 
  • Pytanie: Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  • Odpowiedź: Po złożeniu zamówienia, otrzymacie Państwo link do zamówienia w managerze sprzedaży Baselinker, gdzie można sprawdzić aktualny status zamówienia.
  • Pytanie: Jak długo będę czekał na przesyłkę?
  • Odpowiedź: Prosimy o zapoznanie się z odrębnym artykułem nt. czasu dostawy pod tym linkiem.
  • Pytanie: Czy można otrzymać kupon rabatowy?
  • Odpowiedź: Co do zasady nie udzielamy kuponów rabatowych, są one możliwe do uzyskania dla większych zamówień i wyłącznie dla wybranych kategorii produktów.
  • Pytanie: Czy w związku z delikatnym towarem, w sposób szczególny powinienem odebrać zamówienie?
  • Odpowiedź: Tak, po odebraniu przesyłki przez kuriera, otrzymacie Państwo wiadomość e-mail wraz z nr przewozowym oraz instrukcją odbioru przesyłki - prosimy ją koniecznie przeczytać i się do niej zastosować podczas odbioru! 
  • Pytanie: Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  • Odpowiedź: Niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości, prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową. 

Koszyk

Powrót do sklepu

Koszyk jest pusty.

Konto

Nie masz konta?
Załóż konto